Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Rim do Torino Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od Rim do Torino s vlakom
Putovanje od Rim do Torino od strane vlak je 524,33 km i traje 4 h i 49 min. Postoji 63 veza dnevno, s prvim polaskom na 00:06 i posljednjim na 23:55. Moguće je putovati od Rim do Torino preko vlak za samo 19,90 € ili čak 122,80 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 19,90 €.
Najniža cijena | 19,90 € |
Trajanje putovanja | 4 h i 49 min |
Veza po danu | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 63 |
Najniža cijena | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 19,90 € |
Najviša cijena | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 122,80 € |
Prvi odlazak | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 00:06 |
Zadnji odlazak | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 23:55 |
Udaljenost | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte 524,33 km |
Polazak | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte Rim |
Dolazak | Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte Torino |
Prijevoznici | Italo, Regionale Veloce Italo, Regionale Veloce, DB - Intercity, Frecciabianca, Frecciarossa, Intercity Notte |
Vremena polaska Vlaka od Rim do Torino
Usporedite najbolje cijene vlak od Rim do Torino.
Virail čini svaki put lakše: jedina stvar koju ćete morati učiniti je odrediti datum svog putovanja iz Rim u Torino. Nakon toga, od vas će biti u mogućnosti naći savršen izbor za vaš izlet filtriranje i sortiranje rezultata po cijeni i odlaska. Virail će vas automatski preusmjeriti na web stranici davatelja biste dovršili rezervaciju.
Koliko su niske cijene karte za vlak od Rim do Torino?
Rezervirajte unaprijed, možete pronaći jeftini karte za vlak od Rim do Torino od 19,90 €. Međutim, karte za vlak za ovaj trošak rute u prosjeku oko 64,94 €.
Vlakovi od Rim do Torino: koji tvrtke mogu li putovati s?
Virail surađuje s više od 200 partnera u Europi i ostatku svijeta, među kojima i izdržavaju vlaka Rim - Torino
Kada su Frist i zadnji vlakovi iz Rim na Torino rasporedu?
Prvi vlak na Torino ostavlja na 00:06, dok je posljednji na 23:55. Da biste dobili od Rim do Torino vlakom, morat ćete 4 h i 49 min. Uz najbrže veze što će biti u Torino u 4 h i 14 min, ali u prosjeku je potrebno 4 h i 49 min. Prvi vlak na čelu s Torino je na 00:06, a posljednji ostavlja Rim na 23:55.
Koje su polaska i dolaska postaje u Rim i Torino?,Koje stanice služe pruga : Rim - Torino?
Vlakovi ostaviti Rim Rome Balduina,ROMA - TIBURTINA,Rome Fiumicino Airport (FCO),Rome Monte Mario,Rome Nomentana,Rome Ciampino Airport (CIA),Roma-San Pietro,Rome Termini,Rome - Ostiense,Rome Trastevere,Roma - Tuscolana i dolazimo na Turin, Porta Nuova,Torino - Stura,TURIN,Torino Lingotto (IT),Torino, Porta Susa,Turin Corso Vittorio Emanuele 2.
Usporedite cijene karata od Rim do Torino
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Rim do Torino, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Rim do Torino.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 20,40 € do 58,24 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 65% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Rim do Torino
Najjeftinije Rim - Torino karte za vlak možete pronaći već za 31,60 € ako imate sreće ili 39,37 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 44,43 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Torino vlakom
Ako putujete do Torino vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Frecciabianca, kojom upravlja Trenitalia, talijanska nacionalna željeznička tvrtka, usluga je brzih vlakova koja povezuje istaknute gradove i mjesta u Italiji, poput Milana, Venecije, Bologne, Firence, Rima i Leccea. Vozeći pri najvećoj brzini od 200 km/h, vlakovi Frecciabianca putnicima pružaju izbor sjedala u prvom i drugom razredu. Ova usluga pripada obitelji Frecciarossa brzih vlakova u Italiji.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
Italo, podružnica talijanske željezničke kompanije Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), upravlja uslugom brzih vlakova diljem Italije. Pokretanje Italo vlakova 2012., koji su i konvencionalni i brzi, putnicima pruža brzo i udobno putovanje Italijom. Brzina od 300 km/h osigurava redovit i udoban prijevoz do velikih gradova kao što su Rim, Napulj, Firenca i Milano.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Rim - Torino
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciabianca, Frecciarossa i Italona relaciji Rim - Torino.
Second Class
U Frecciabiancinom drugom razredu uživat ćete u svom putovanju s podesivim sjedalima raspoređenim u četiri reda (2+2), sklopivim stolovima, svjetlima za čitanje i velikim prtljažnim prostorom. Ako tijekom putovanja ogladnite, ne zaboravite nešto prezalogajiti u caffe baru FrecciaBistrò!First Class
U prvoj klasi Frecciabianca pronaći ćete sjedala koja su prostranija u usporedbi s drugom klasom. Osim toga, možete se razmaziti od samog početka svog putovanja pićem dobrodošlice, grickalicama i novinama.Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Smart
Uz Smart ambijent doživite sve udobnosti i usluge Itala po pristupačnoj cijeni.Prima
Doživite najbolje od Itala uz Prima ambijent koji vam pruža maksimalnu udobnost i vrhunsku uslugu tijekom cijelog putovanja.Club Executive
Za još luksuzniji i opušteniji izlet odlučite se za Club Ambijent. Ovdje ćete uživati u vrhunskoj udobnosti i uživanju u prostranim individualnim rasporedima sjedećih mjesta.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Rim do Torino emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?