Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Pistoia do Pariz Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od Pistoia do Pariz s vlakom
Putovanje od Pistoia do Pariz od strane vlak je 856,39 km i traje 14 h i 4 min. Postoji 7 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:52 i posljednjim na 13:43. Moguće je putovati od Pistoia do Pariz preko vlak za samo 49,35 € ili čak 166,00 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 49,35 €.
Najniža cijena | 49,35 € |
Trajanje putovanja | 14 h i 4 min |
Veza po danu | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 7 |
Najniža cijena | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 49,35 € |
Najviša cijena | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 166,00 € |
Prvi odlazak | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 05:52 |
Zadnji odlazak | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 13:43 |
Udaljenost | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 856,39 km |
Polazak | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner Pistoia |
Dolazak | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner Pariz |
Prijevoznici | TRN, TGV Lyria TRN, TGV Lyria, EuroCity, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, Regionale Veloce, Eurocity Brenner |
Vremena polaska Vlaka od Pistoia do Pariz
Usporedite cijene karata od Pistoia do Pariz
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Pistoia do Pariz, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Pistoia do Pariz.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Pistoia do Pariz
Najjeftinije Pistoia - Pariz karte za vlak možete pronaći već za 62,69 € ako imate sreće ili 97,43 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 125,79 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Pariz vlakom
Ako putujete do Pariz vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV je kratica za Train à Grande Vitesse, što u prijevodu znači brzi vlak. To je vrsta brzog vlaka koji prometuje u Francuskoj i drugim dijelovima Europe. TGV je prvi put predstavljen 1981. i od tada je postao popularan način prijevoza za domaća i međunarodna putovanja. TGV (Train à Grande Vitesse), sada se odnosi na vrstu vlaka koji može postići brzinu od 320 km/h na brzim prugama u Francuskoj. U Francuskoj i Europi postoje dvije vrste TGV-a kojima upravlja SNCF Voyageurs: TGV INOUI, koji nudi višu razinu udobnosti, i jeftini TGV OUIGO.
TGV Lyria usluga je brzih vlakova koja prometuje između Francuske i Švicarske. Riječ je o zajedničkom pothvatu francuske nacionalne željezničke kompanije SNCF i SBB-a, švicarske nacionalne željezničke kompanije. Vlakovi TGV Lyria prometuju na nekoliko ruta između velikih gradova u Francuskoj i Švicarskoj, uključujući Pariz, Ženevu, Zürich, Basel i Bern. Vlakovi su poznati po svojoj velikoj brzini, a neke rute dosežu brzine do 320 km/h (200 mph), što ih čini jednim od najbržih vlakova u Europi.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Pistoia - Pariz
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, Frecciarossa i Nightjetna relaciji Pistoia - Pariz.
Second Class
S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.First Class
Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Standard
STANDARDNA karta pruža pristupačno iskustvo putovanja u 2. klasi s tri razine fleksibilnosti razmjene i povrata novca - potpuna, djelomična i bez fleksibilnosti - na svim međunarodnim rutama Francuska - Švicarska.Standard 1ère
STANDARDNA 1ÈRE karta pruža putovanje prvom klasom po dobroj vrijednosti za novac uz fleksibilnost i pristup svim vlakovima, dostupnim na svim međunarodnim rutama između Francuske i Švicarske.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE služi putnicima koji traže luksuzno iskustvo putovanja, uz fleksibilnost, prilagođene sadržaje i usluge, a dostupan je na određenim rutama radnim danima i odabranim terminima nedjeljom.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Pistoia do Pariz emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?