Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
München do Split Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od München do Split s vlakom
Putovanje od München do Split od strane vlak je 638,33 km i traje 22 h i 15 min. Postoji 42 veza dnevno, s prvim polaskom na 12:17 i posljednjim na 23:54. Moguće je putovati od München do Split preko vlak za samo ili čak . Najbolja cijena za ovo putovanje je .
Trajanje putovanja | 22 h i 15 min |
Veza po danu | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn 42 |
Prvi odlazak | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn 12:17 |
Zadnji odlazak | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn 23:54 |
Udaljenost | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn 638,33 km |
Polazak | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn München |
Dolazak | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn Split |
Prijevoznici | EuroCity, DB - InterCity Express (ICE) EuroCity, DB - InterCity Express (ICE), DB - Intercity, ÖBB - Railjet Xpress, EuroNight, Bayerische Regiobahn, DB - Regionalbahn |
Vremena polaska Vlaka od München do Split
Usporedite najbolje cijene vlak od München do Split.
Virail pronalazi ponude od mnogo željezničkih kompanija u Europi i ostatku svijeta. Na primjer, to vam pokazuje moguće željezničke veze sa München na Split nudi .
Koliko su niske cijene karte za vlak od München do Split?
Ako imate mogućnost rezervirati unaprijed, bit ćete vjerojatno pronaći jeftini karte za vlak od München do Split za . U slučaju da ne možete planirati unaprijed, vlak ulaznice za cijenu Split u prosjeku .
Vlakovi od München do Split: koji tvrtke mogu li putovati s?
Da biste dobili na Split vlakom, možete se osloniti na , samo jedan primjer među svim našim partnerima.
Koliko dugo će trajati od München do Split i kada su vlakovi otišli?
Prvi vlak na Split ostavlja na 12:17, dok je posljednji na 23:54. Da biste dobili od München do Split vlakom, morat ćete 22 h i 15 min. Prosječno trajanje putovanja je 22 h i 15 min, ali najbrže veze vas odvesti na Split u 18 h i 3 min. Prvi vlak kreće iz München u 12:17, a posljednji ostavlja na 23:54.
Koji stanice ne vlakovi na Split otići iz?
Vlakovi na Split mogu ostaviti s Hopfenstraße, München,Blumenstraße, München,Hauptbahnhof Seidlstraße, München i dolazimo na Split.,Split, Autobusni Kolodvor,Split Predgrade.
Usporedite cijene karata od München do Split
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od München do Split, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od München do Split.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od München do Split
Najjeftinije München - Split karte za vlak možete pronaći već za 37,90 € ako imate sreće ili 82,99 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 119,90 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Split vlakom
Ako putujete do Split vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Bayerische Regiobahn (BRB) je regionalna željeznička kompanija sa sjedištem u Bavarskoj, Njemačka. Obavlja putničke usluge na nekoliko linija u regiji, uključujući liniju München-Augsburg, liniju München-Landshut-Regensburg i liniju München-Mühldorf-Simbach. BRB je osnovan 2008. kao podružnica tvrtke Transdev Njemačka i od tada je postao glavni igrač na bavarskom željezničkom tržištu. Tvrtka upravlja flotom modernih vlakova, uključujući električne vagone i dizelske vagone, a ima reputaciju pružatelja pouzdanih i učinkovitih usluga svojim klijentima. BRB je predan održivom prijevozu i proveo je brojne mjere za smanjenje svog utjecaja na okoliš.
EuroNight je vrsta međunarodne noćne željezničke usluge koja prometuje u Europi. Njime upravljaju razna nacionalna željeznička poduzeća i nudi udoban smještaj za spavanje, vagone-restorane i druge pogodnosti za putnike koji putuju na velike udaljenosti. EuroNight vlakovi obično voze između velikih gradova u različitim zemljama, poput Pariza i Berlina ili Beča i Budimpešte. Često su popularan izbor za putnike koji žele uštedjeti vrijeme i novac kombinirajući troškove prijevoza i smještaja. Međutim, posljednjih su godina mnoge rute EuroNighta ukinute ili zamijenjene brzim vlakovima jer se smanjila potražnja za noćnim putovanjem.
Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.
Express InterCity je vrsta željezničke usluge koja prometuje u mnogim zemljama diljem svijeta. Osmišljen je kako bi omogućio brz i učinkovit prijevoz između velikih gradova, s ograničenim zaustavljanjima na putu. Vlakovi Express InterCity obično nude pogodnosti kao što su udobna sjedala, klima uređaj i usluga hrane i pića u vozilu. Također mogu imati mogućnost sjedenja u prvoj klasi ili poslovnoj klasi za putnike koji žele dodatnu udobnost i pogodnosti. Vlakovi Express InterCity često su popularan izbor za poslovne putnike, turiste i putnike koji žele brzo i povoljno putovati između gradova.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji München - Split
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, DB - InterCity Express (ICE) i DB - Intercityna relaciji München - Split.
Second Class
S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.First Class
Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.Second Class
Drugi razred Deutshce Bahna osigurava udobno putovanje sa standardnim rasporedom sjedala s besplatnim Wi-Fijem, utičnicom i. Putnici drugog razreda mogu kupiti hranu i piće iz vagona bara/bistroa ili vagona restorana.First Class
Putovanje prvom klasom s Deutsche Bahnom pruža luksuzno iskustvo s udobnim sjedalima i mnogim pogodnostima poput prostranih sjedala s personaliziranom uslugom na sjedalu i ekskluzivnim pristupom salonima na glavnim kolodvorima. Putnicima prve klase narudžbe se mogu dostaviti na njihova sjedala, ali ako ne želite čekati, možete objedovati i u vagon-restoranu ili kupiti hranu i piće u vagonu bara/bistroa.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
München do Split emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?