Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
München do Savona Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od München do Savona s vlakom
Putovanje od München do Savona od strane vlak je 488,33 km i traje 12 h i 35 min. Postoji 28 veza dnevno, s prvim polaskom na 07:24 i posljednjim na 23:40. Moguće je putovati od München do Savona preko vlak za samo 26,50 € ili čak 65,70 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 26,50 €.
Najniža cijena | 26,50 € |
Trajanje putovanja | 12 h i 35 min |
Veza po danu | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 28 |
Najniža cijena | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 26,50 € |
Najviša cijena | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 65,70 € |
Prvi odlazak | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 07:24 |
Zadnji odlazak | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 23:40 |
Udaljenost | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet 488,33 km |
Polazak | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet München |
Dolazak | Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet Savona |
Prijevoznici | Nightjet, Frecciarossa Nightjet, Frecciarossa, Regionale Veloce, DB - Intercity, Eurocity Brenner, Railjet |
Vremena polaska Vlaka od München do Savona
Usporedite cijene karata od München do Savona
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od München do Savona, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od München do Savona.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od München do Savona
Najjeftinije München - Savona karte za vlak možete pronaći već za 16,00 € ako imate sreće ili 31,93 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 51,35 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Savona vlakom
Ako putujete do Savona vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Eurocity je prekogranična željeznička usluga koja povezuje velike gradove u Europi. To je joint venture između nacionalnih željezničkih kompanija u različitim zemljama, kao što su Deutsche Bahn u Njemačkoj, SNCF u Francuskoj i SBB u Švicarskoj. Vlakovi Eurocity nude udobne i praktične mogućnosti putovanja za putnike, sa sadržajima kao što su klima uređaj, vagoni-restorani i Wi-Fi. Usluga radi po redovnom rasporedu i omogućuje veze između gradova kao što su Pariz, Berlin, Milano i Beč. Eurocity vlakovi popularan su izbor za putnike koji žele istražiti više odredišta u Europi bez gnjavaže vožnje ili leta.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji München - Savona
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciarossa, Nightjet i DB - Intercityna relaciji München - Savona.
Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
München do Savona emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?