Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Bruxelles do Milano Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od Bruxelles do Milano s vlakom
Putovanje od Bruxelles do Milano od strane vlak je 698,74 km i traje 12 h i 18 min. Postoji 18 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:42 i posljednjim na 20:34. Moguće je putovati od Bruxelles do Milano preko vlak za samo 5,52 € ili čak 295,02 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 5,52 €.
Najniža cijena | 5,52 € |
Trajanje putovanja | 12 h i 18 min |
Veza po danu | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 18 |
Najniža cijena | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 5,52 € |
Najviša cijena | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 295,02 € |
Prvi odlazak | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 05:42 |
Zadnji odlazak | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 20:34 |
Udaljenost | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner 698,74 km |
Polazak | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner Bruxelles |
Dolazak | DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner Milano |
Prijevoznici | DB - Intercity, Metropolitano DB - Intercity, Metropolitano, TRN, Eurostar, EuroCity, SNCF, TGV inOui, Frecciarossa, Nightjet, TER, TGV, DB - InterCity Express (ICE), Espresso, Thalys, Regionale Veloce, Eurocity Brenner |
Vremena polaska Vlaka od Bruxelles do Milano
Usporedite cijene karata od Bruxelles do Milano
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Bruxelles do Milano, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Bruxelles do Milano.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 5,20 € do 279,00 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 98% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Bruxelles do Milano
Najjeftinije Bruxelles - Milano karte za vlak možete pronaći već za 5,15 € ako imate sreće ili 46,63 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 236,12 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Milano vlakom
Ako putujete do Milano vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.
Eurostar je usluga brzih putničkih vlakova koja povezuje London s nekoliko gradova u kontinentalnoj Europi, uključujući Pariz, Bruxelles i Amsterdam. Pokrenut 1994., Eurostar se od tada etablirao kao popularan način prijevoza za poslovne i turističke putnike. S brzinama koje dosežu do 300 km/h, vlakovi Eurostar nude brzu i ekološki prihvatljivu vožnju.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
Société Nationale des Chemins de fer Français, ili SNCF, naziv je Francuske nacionalne željezničke kompanije. Istražite ljepotu Francuske uz SNCF željeznički prijevoz i birajte između tri glavna SNCF vlaka - TGV inOui, TER i INTERCITÉS - za putovanja na nacionalnim, regionalnim i lokalnim rutama, uključujući brze vlakove koji polaze s pariških željezničkih postaja. Također, SNCF ima za cilj napraviti revoluciju u održivom putovanju tako što će postati prvi ugljično neutralni operater na svijetu, nudeći ovu ekološki prihvatljivu uslugu bez dodatnih troškova za putnike.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV je kratica za Train à Grande Vitesse, što u prijevodu znači brzi vlak. To je vrsta brzog vlaka koji prometuje u Francuskoj i drugim dijelovima Europe. TGV je prvi put predstavljen 1981. i od tada je postao popularan način prijevoza za domaća i međunarodna putovanja. TGV (Train à Grande Vitesse), sada se odnosi na vrstu vlaka koji može postići brzinu od 320 km/h na brzim prugama u Francuskoj. U Francuskoj i Europi postoje dvije vrste TGV-a kojima upravlja SNCF Voyageurs: TGV INOUI, koji nudi višu razinu udobnosti, i jeftini TGV OUIGO.
TGV inOui, koji zamjenjuje tradicionalne TGV usluge nudeći suvremenu nadogradnju, usluga je brzih vlakova kojom upravljaju Francuske nacionalne željeznice, SNCF, koja olakšava istraživanje oko 50 odredišta u susjednim zemljama kao što su Belgija, Njemačka i Španjolska. TGV inOUI je dizajniran da ponudi više udobnosti i fleksibilnosti putnicima, sa značajkama kao što su prostrana sjedala, Wi-Fi i ugostiteljske usluge. Povezuje velike gradove u Francuskoj i pruža brz, praktičan i udoban način putovanja.
Thalys je operater brzih vlakova koji nudi usluge između Francuske, Belgije, Njemačke i Nizozemske. Vlakovi Thalys voze velikim brzinama, postižući brzine do 300 km/h, što ih čini jednim od najbržih i najprikladnijih načina putovanja između gradova u regiji. Vlakovi imaju moderne sadržaje, uključujući udobna sjedala, Wi-Fi i mogućnosti objedovanja u vozilu, što ih čini popularnim izborom i za poslovne putnike i za putnike u slobodno vrijeme.
Express InterCity je vrsta željezničke usluge koja prometuje u mnogim zemljama diljem svijeta. Osmišljen je kako bi omogućio brz i učinkovit prijevoz između velikih gradova, s ograničenim zaustavljanjima na putu. Vlakovi Express InterCity obično nude pogodnosti kao što su udobna sjedala, klima uređaj i usluga hrane i pića u vozilu. Također mogu imati mogućnost sjedenja u prvoj klasi ili poslovnoj klasi za putnike koji žele dodatnu udobnost i pogodnosti. Vlakovi Express InterCity često su popularan izbor za poslovne putnike, turiste i putnike koji žele brzo i povoljno putovati između gradova.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Bruxelles - Milano
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, Eurostar i Frecciarossana relaciji Bruxelles - Milano.
Second Class
S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.First Class
Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.Standard
Ulaznice Eurostar Standard namijenjene su putnicima koji paze na proračun i najdostupnija su i najpristupačnija opcija. Međutim, imaju ograničenu fleksibilnostStandard Premier
Eurostar Standard Premier karte nude vrhunsko ekonomično iskustvo, idealno za rad u tišini i udobnosti, ali po višoj cijeni od standardnih. Ova ulaznica uključuje dodatni prostor za noge, besplatne obroke i pristup časopisima.Business Premier
Business Premier karte su Eurostarova prvoklasna opcija s vrhunskom udobnošću i fleksibilnošću, ali i najskuplja. Uz ovu kartu imat ćete prostrana mjesta za sjedenje, izvrsne obroke poslužene na svom mjestu, pristup ekskluzivnim salonima i posvećenu pomoć.Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Second Class (The essentials)
Za praktično i pristupačno putovanje, TGV INOUI ima dvije cijene karata za drugi razred: The Prems Second, pristupačnu opciju, i The Second, klasični drugi razred. Oba se mogu zamijeniti i vratiti, pod određenim uvjetima. Premove cijene karte savršene su ako tražite najniže cijene, već od samo 15 € i dostupne su za rezervaciju do 4 mjeseca unaprijed.First Class (The comfort)
Karte prve klase podižu vaše putovanje na višu razinu, nudeći poboljšanu udobnost i ekskluzivne pogodnosti, uključujući mogućnost odabira sjedala u tihom području. Dodatno, ova karta nudi fleksibilnost za vašu rezervaciju i pruža dodatne pogodnosti značajkama druge klase.Business Première (The flexibility)
Business Première nudi vrhunske prednosti kao što su besplatna zamjena ili povrat novca i ekskluzivne pogodnosti uključujući napredni Wi-Fi i pristup Grand Voyageur salonima, a sve to istovremeno osiguravajući fleksibilnost u vašoj rezervaciji.Standard
Uz standardnu kartu možete dobiti povoljno sjedalo u drugom razredu uz prethodnu rezervaciju. Besplatna zamjena do 7 dana prije polaska i povrat novca do 7 dana prije polaska, nakon toga nepovrat novca.Comfort
Možete dobiti mjesto u prvom razredu uz The Comfort cijenu. Besplatna zamjena do 7 dana prije polaska i povrat novca do 7 dana prije polaska, nakon toga nepovrat novca.Premium
Možete putovati po prilagođenoj tarifi s pogodnostima pune usluge Premium tarife. Iskusite udobno putovanje i maksimalnu fleksibilnost za promjene ili otkazivanje do posljednjeg trenutka.Second Class
Drugi razred Deutshce Bahna osigurava udobno putovanje sa standardnim rasporedom sjedala s besplatnim Wi-Fijem, utičnicom i. Putnici drugog razreda mogu kupiti hranu i piće iz vagona bara/bistroa ili vagona restorana.First Class
Putovanje prvom klasom s Deutsche Bahnom pruža luksuzno iskustvo s udobnim sjedalima i mnogim pogodnostima poput prostranih sjedala s personaliziranom uslugom na sjedalu i ekskluzivnim pristupom salonima na glavnim kolodvorima. Putnicima prve klase narudžbe se mogu dostaviti na njihova sjedala, ali ako ne želite čekati, možete objedovati i u vagon-restoranu ili kupiti hranu i piće u vagonu bara/bistroa.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Bruxelles do Milano emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?