Centar za pomoć
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Béthune do Nantes Vlak
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Osigurajte svoju ulaznicu danas i iskoristite najbolje ponude!
Od Béthune do Nantes s vlakom
Putovanje od Béthune do Nantes od strane vlak je 479,66 km i traje 7 h i 35 min. Postoji 19 veza dnevno, s prvim polaskom na 06:43 i posljednjim na 21:20. Moguće je putovati od Béthune do Nantes preko vlak za samo 88,00 € ili čak 165,00 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 88,00 €.
Najniža cijena | 88,00 € |
Trajanje putovanja | 7 h i 35 min |
Veza po danu | TER, TGV inOui, OUIGO 19 |
Najniža cijena | TER, TGV inOui, OUIGO 88,00 € |
Najviša cijena | TER, TGV inOui, OUIGO 165,00 € |
Prvi odlazak | TER, TGV inOui, OUIGO 06:43 |
Zadnji odlazak | TER, TGV inOui, OUIGO 21:20 |
Udaljenost | TER, TGV inOui, OUIGO 479,66 km |
Polazak | TER, TGV inOui, OUIGO Béthune |
Dolazak | TER, TGV inOui, OUIGO Nantes |
Prijevoznici | TER, TGV inOui TER, TGV inOui, OUIGO |
Vremena polaska Vlaka od Béthune do Nantes
Usporedite cijene karata od Béthune do Nantes
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Béthune do Nantes, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Béthune do Nantes.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Nantes vlakom
Ako putujete do Nantes vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV inOui, koji zamjenjuje tradicionalne TGV usluge nudeći suvremenu nadogradnju, usluga je brzih vlakova kojom upravljaju Francuske nacionalne željeznice, SNCF, koja olakšava istraživanje oko 50 odredišta u susjednim zemljama kao što su Belgija, Njemačka i Španjolska. TGV inOUI je dizajniran da ponudi više udobnosti i fleksibilnosti putnicima, sa značajkama kao što su prostrana sjedala, Wi-Fi i ugostiteljske usluge. Povezuje velike gradove u Francuskoj i pruža brz, praktičan i udoban način putovanja.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Béthune - Nantes
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi TER i TGV inOuina relaciji Béthune - Nantes.
Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Second Class (The essentials)
Za praktično i pristupačno putovanje, TGV INOUI ima dvije cijene karata za drugi razred: The Prems Second, pristupačnu opciju, i The Second, klasični drugi razred. Oba se mogu zamijeniti i vratiti, pod određenim uvjetima. Premove cijene karte savršene su ako tražite najniže cijene, već od samo 15 € i dostupne su za rezervaciju do 4 mjeseca unaprijed.First Class (The comfort)
Karte prve klase podižu vaše putovanje na višu razinu, nudeći poboljšanu udobnost i ekskluzivne pogodnosti, uključujući mogućnost odabira sjedala u tihom području. Dodatno, ova karta nudi fleksibilnost za vašu rezervaciju i pruža dodatne pogodnosti značajkama druge klase.Business Première (The flexibility)
Business Première nudi vrhunske prednosti kao što su besplatna zamjena ili povrat novca i ekskluzivne pogodnosti uključujući napredni Wi-Fi i pristup Grand Voyageur salonima, a sve to istovremeno osiguravajući fleksibilnost u vašoj rezervaciji.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Béthune do Nantes emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?